آبمیوه گیر 4کاره استیل مکسی مدلMEX-614-DGT

ابمیوه گیر 4کاره مکسی
مدل:MEX-614-DGT
توان:1200وات
جنس استیل
آب میوه گیر
مخلوط کن
آسیاب کن
همزن قدرتمند

فروشنده : یاسر نظری
۲,۰۵۰,۰۰۰ تومان

ناموجود

نقد و بررسی اجمالی

چرا ابمیوه گیر 4کاره استیل مکسی

آبمیوه گیری و غذاساز مکسی مدل MEX-614 یکی از دستگاه‌های باکیفیت شرکت مکسی میباشد. این دستگاه علاوه بر آبمیوه‌گیری با اضافه‌شدن سه قطعه‌ی دیگر، کارایی‌اش افزایش پیدا می‌کند و به مخلوط‌کن ، آسیاب و خردکن تبدیل می‌شود. آبمیوه‌گیری از تیغه‌ها و فیلتر استیل ضدزنگ بهره‌مند است که به‌خوبی عمل ابمیوه گیری یا وظایف دیگر را می توان با آن انجام داد.دستگاه آبمیوه گیری 4 کاره یک دستیار واقعی در آشپز خانه می باشد و به افزایش سرعت عمل شما در انجام کار ها کمک می کند.

جنس بدنه ی آن از استیل ضد زنگ طراحی شده که برای مدت های طولانی بکارببرید. مکسی این محصول را با توان 1200وات تولید کرده است. با این وجود می توان گفت که این آبمیوه گیری یکی از مدل های پر قدرت موجود در بازار میباشد .ظرف آبمیوه که از جنس پلاستیک تولید شده است. مخزن تفاله گیر بر روی بدنه این آبمیوه گیری سوار شده است.

لوله در اندازه ای بزرگ طراحی شده تا به سادگی تکه های بزرگ میوه نیز داخل آبمیوه گیری قرار گیرد. دستگاه آبمیوه گیری مکسی با پارچ مخلوط کن، ظرف آسیاب و محفظه خرد کن همراه شده است. که از جنس شیشه میباشند تا به راحتی قابل رویت باشند. و بتوانید بر ان نظارت کنید. از ویژگی های دیگر این آبمیوه گیری می توان به پایه های ضد لغزش اشاره کرد تا ثبات دستگاه را حین کار حفظ کند.
امروزه برخلاف گذشته، استفاده از تعداد لوازم خانگی زیاد منسوخ شده است. و افراد تمایل دارند که با در اختیار داشتن تنها یک وسیله برقی، تمامی امور را به راحتی انجام دهند. آبمیوه گیری و غذاساز مکسی MEX-614 از جمله وسایل برقی است. که با در اختیار قرار دادن 4 قابلیت، کارامد و بسیار مفید است.

دستگاه با برخورداری از قابلیت توربو قادر به آسیاب کردن. مخلوط کردن و بسیاری از امور و باکیفیت مناسبی است. توان دستگاه در حدود 1200وات است و ظاهری جذاب و مدرن دارد. بدنه دستگاه استیل ضد زنگ بوده و بخش هایی نظیر مخازن یا پارچ مخلوط کن از جنس پلاستیک شفاف هستند. این دستگاه 4 کاره بوده. و شامل قابلیت هایی نظیر خردکن، مخلوط کن، آسیاب و آبمیوه گیری است. همچنین دستگاه با فناوری ضد چکه، کیفیت مناسبی از آب گیری میوه ها را ارائه داده است

مشخصات کلی
وزن5000 گرم
نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آبمیوه گیر 4کاره استیل مکسی مدلMEX-614-DGT”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی